tirsdag 25. januar 2011

En liten smak av sommer :D

Her vil jeg ta dere med på en liten hagevandring i min liljehage :D




Det er litt av en utfordring å få disse nydelige liljene,og andre vekster også for den saks skyld... til å trives og blomstre her i hagen ( 450 moh)

Er en lidenskapelig samler!!! Har kjøpt liljer fra bl.a. USA, Canada, Nederland og China og byttet til meg noen jeg har hatt fryktelig lyst på også ;))

Denne hagen er virkelig rekreasjon for kropp og sjel :D

Så det er her jeg helst oppholder meg i fritiden på sommeren, og ikke minst på høsten, når de fleste liljene slår ut i full blomst!! Et nydelig skue! :D



























4 kommentarer:

Krikri sa...

Så flott, Lis. Jeg har også planer om å gjøre noe med min hage, har et flott område 540m over havet med en utolig utsikt. Kanskje jeg kan be om tips når våren kommer...?

Haldis sa...

Nydelige liljer!

wenche`s hage/ hobby sa...

Oi for noen fine liljer.Men hvordag klarer du å "gjemme" dem for rådyr,ser du bor ved skogen.Her blir de oppspist :-(
Mye fint du syr :-)

Rita sa...

For en deilg tur i liljehagen din, fantastisk fine blomster. Kan tenke meg det er et odt sted når alt det blomstrer så fint.

og tempoet ditt på teppet er jo enormt, blokk 5 og 6 er jo så fine de også.