søndag 3. april 2011

Jeg har fått enda en Award!! :D

Åh, nå ble jeg glad!
Tenk at jeg ble valgt ut, som en av 5 blogger, til å få denne Awarden av Astrid
TUSEN TAKK!!



Jeg skal gi denne Awarden videre til 5 blogger som har færre enn 100 følgere, og samtidig skal jeg svare på 5 spørsmål ;)

1. Hvorfor startet du blogg?
    - flere Quiltevenner hadde blogg, og da ble jeg vel "lett revet med" ;)
2. Hvilke blogger følger du?
    -Hobbyblogger
3. Favorittfarge?
    - Brunt, beige :)  med innslag av noe litt "kvikkere" innimellom
4. Favorittfim(er)?
    -Liker litt Action jeg da ;) Steven Seagal i hovedrollen er ikke å forakte:)
5. Hvilke land ville du besøke, og hvorfor?
    - Canada...tenk å fått besøke en Liljefarm... f. eks. LilyGarden..og fått med meg noen liljeløk hjem...
      Jeg er en ivrig liljesamler, og drømmer stadig om nye sorter liljer til hagen! ;)

De 5 bloggene jeg gir denne Awarden til blir:

Jofridsquilt
Gunns Hobbykrok
Ritas handarbeid
Liv Nora`s Quilteblogg
Farmormor sin handarbeidsblogg

Ta turen innom disse bloggene, de er vel verd besøket! ;))

  

1 kommentar:

Rita sa...

Takk skal du ha Lis, koselig .
Og det nye teppet ditt blir bare helt lekkert.