onsdag 1. juni 2011

The Night Before Christmas

Etter å ha fått pakke i posten fra Britt , har jeg startet opp med et teppe til....som om jeg ikke har nok prosjekt på gang allerede... *ler* :D
Det hender vi byttet litt stoff og andre ting vi trenger i prosjektene våre. Ikke så dumt det, når den ene har ting en ikke trenger...men den andre gjerne overtar ;)
Dette teppet er et av disse "byttene" vi har gjort :D
Britt syr The Night Before Christmas, og hadde stoff til overs, og spurte om jeg hadde lyst på restene! ;)
Klart det! Så nå har jeg fått tak i mønsteret, og de første blokkene er ferdig!

Disse stoffene er bare RÅLEKRE!! og teppet tror jeg blir flott! og ikke minst var det kjempemorsomt å sitte å kose seg med alle aplikasjonene!

Fortsettelse følger...





6 kommentarer:

Oddbjørg sa...

Dette kommer til å bli flott! Gleder meg til fortsettelsen.

Anonym sa...

Så lekre stoff, dette tror jeg blir knall:-))

Britt Helen sa...

Du har satt inn turbogiret du også nå ser jeg ;) Enig med deg, stoffene og mønsteret er bare lekkert! Og stoffbytte er jammen ikke dumt. Jeg er godt i gang med veskekurven, og innen morgendagen er over er den kanskje ferdig også :) Ha en flott "sprett" i morgen :)

Anne Lise sa...

Dette kommer til å bli et flott teppe. Applikasjonene er bare skjønne. Gleder meg til å se det ferdig. Lykke til med fortsettelsen.

Hanne sa...

Utrolig fine blokker og nydelige stoffer. Gleder meg til å se fortsettelsen. Ha en fin helg:-)
Klem

Unknown sa...

Gleder meg til og se dette ferdig, det kommer til og bli nyydelig... Flotte stoffer er det også..
Ha en flott og kreativ helg :-)