torsdag 14. juli 2011

God sommer!

Det har blitt lite blogging i det siste...og det er fullstendig "sytørke" her for tiden :(
Jeg fikk til å ramle å skade tommelen for ei stund siden, da jeg skulle gjøre så mye oppe i hagen, og sliter med det fortsatt...

Har litt abstinenser kan en trygt si, skulle så gjerne ha sydd litt da vet dere ;)
Men nå kan jeg vise frem noe sydd alikevel jeg!! for her om dagen fikk jeg "God Bedring-pakke fra
Britt !! :D Gode, snille, omsorgsfulle Britt ! Jeg ble sååå glad for gaven!

Her ser dere hva hun sendte ;)



og så må jeg vise dere en aldeles nydelig Papaver, som vokser oppe i hagen! ;)



Ønsker dere en God og varm  sommer!

9 kommentarer:

Laila sa...

Håpar tommelen ordnar seg i løpet av sommaren og at du kjem sterkt tilbake. Riktig god sommer til deg, Lis.

jofridsquilt sa...

God bedring. Du kjem nok sterkt tilbake kan eg tenkja meg. Klem Jofrid

RyumQuilt sa...

God bedring. Ikke noe er så ergerlig som å ha en skade som gjør man ute av stand til å gjøre det man har mest lyst til.
Nå ser det ut til at god været kommer, så nyt noen fine dager ute.

Klem fra Linda

Hanne sa...

God bedring til deg, håper tommelen kommer seg fort. Ha en fin sommer, her har vi hatt to dager med nydelig sommer vær, håper det varer noen dager til. Klem fra Hanne

2ne sa...

Koselig pakke du har fått - en liten trøst som du sikkert setter stor pris på. God bedring

Solveig Bloch sa...

Uff da, får håpe du blir snart fin igjen.Ille å ikke kunne bruke begge hendene skikkelig, gikk med gips på et par fingre en stund og det var som bokstavelig talt sitte med "henda i fanget".Du får nyte sola heller(når den dukker opp). Ha en flotters sommer :o)

Desiree sa...

God bedring med tommelen :-)

Oddbjørg sa...

Riktig god sommer til deg også! God bedring med tommelen!

Katrine sa...

Koselig blogg og titte innom.