fredag 1. mars 2013

Vinhøna mi ;)

Nå må jeg nesten fortelle dere forhistorien til denne høna :)

Jeg fant et bilde av denne høna "på nett", og kunne ikke se meg mett på denne spesielle vinhøna..syntes hun var sååå flott, og derfor satte jeg igang leting etter mønster...
Jeg spurte (på Quiltesiden på Facebook) om noen kunne hjelpe meg med å finne en butikk som solgte mønsteret...men neida, mønsteret var ikke i salg lenger det! :S

Det var jo bare å godta det, og derfor ble det satt igang et annet prosjekt på syrommet. Da jeg skulle begynne å lete etter stoff til dette prosjektet...fant jeg en stoffpakke jeg hadde kjøpt under et av mine besøk hos barna i Stavanger!! Og, jada! der sto jeg med stoffpakke OG mønsteret til nettopp vinhøna jeg hadde etterlyst!!!! At det går an... *flau*

Her ser dere den flotte VINHØNA mi!! :))))))


Det er plass til en 3-liters vinpose inni, og det er åpning for tappekrana bak ;)
 

11 kommentarer:

Rita sa...

Ikke alltid vi har oversikten over det vi har :) Kjempebra at du hadde den, og den ble tøff.

Hanne sa...

Hi hi, utrolig hva man har visst en bare leiter litt. Utrolig fin høne var det no i hvertfall:-)
Ha en fin helg

lappetussa-Ingunn sa...

Kjenner meg igjen der! Men godt ting dukker opp i rett øyeblikk. Kjempefin høne. Blir fin å sette fram til påske :) God helg!

Haldis sa...

Stilig høne! Kjekt å finne overraskelser. Ha ei fin helg!

Liv Aagot's Quilt Blog sa...

Hei Lis! Den vinhøna kan du være stilt av, den ble kjempetøff! Man trenger ofte ikke gå over bekken etter vann, he he...
Fant bloggen din nå, og har akkurat sittet og lest om sett på mange av innleggene dine, så mye flott! Så jeg har lagt meg til som følger! Du er velkommen til å ta en titt på bloggen min hvis du vil :)

2ne sa...

Så flott vinhøna di ble :-)

Elins systue sa...

Flott høne som sikkert blir tatt i bruk i påska

Unknown sa...

Så flott ei vinhøne.Ha ei fin uke og den twisterløperen var lekker :o)

Torild sa...

Så søt den ble.Har sydd mange slike vinhøner som ble solgt etterhvert jeg ble ferdige med dem. Jeg har fremdeles ingen selv..
Koselig blogg du har. Her kommer jeg til å kikke innom flere ganger

Solveig K F Hope sa...

Kjempe fin blogg. Har fått eiga symaskin, etter å ha lånt her og der i mange år. Har sydd mykje lappeteknikk.

Unknown sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.