lørdag 20. april 2013

"(Leading) Lady in Red"

I dag har noen av medlemmene på Quiltesiden på Facebook hatt "samsying" av toalettveske!

En underholdende og koselig dag, med litt sying og masse skravling!;)
Jeg fleipet litt om at jeg hadde maskinbrodert "The Leading Lady" av Quiltesiden, som forøvrig er ei utrolig "likanes" dame, og her ser dere resultatet av samsyinga med de trivelige damene på Quiltesiden :)

Er dere ikke allerede medlem der, så foreslår jeg at dere ber om å bli det!;) Utrolig mye inspirasjon og tips og hente der :)

Ei God helg til dere alle :)

Mønsteret som er brukt er AnnAKa`s "Stor og Liten", og dette er "Stor".

"Leading Lady in Red" (les "Leading Lady av Quiltesiden")

Innsiden  måtte jo fotograferes også :)
 

7 kommentarer:

Pia sa...

Koselig, koselig, koselig :-)
Det der gjør vi flere gang!

Lis sa...

Jepp, du "Leading Lady av Quiltesiden" (flott tittel hva?) er mer enn gjerne med på "samsying" på Quiltesiden igjen jeg! ;)

Unknown sa...

Kjempeflott toalettmappe med stilig dame :O)

lappetussa sa...

Så mye fint du lager :-)Når jeg får hodet over vannet, må jeg prøve meg på blogging og ikke minst få rompa inn på syrommet igjen :-)

Dollandesign sa...

Ja, även Din "Leading lady i red" blev mycket fin på en toalettväska, tycker jag.

Dollandesign

Solveig Bloch sa...

Så artig! Må prøve denne FB siden ja.... Ha en fin mandag ;o)

sysnella sa...

Kjempe flott blogg du har,ser disse fine motivene rundt forbi.Har en Diamond the lux og har vert på jakt etter disse motivene.Hvor kan jeg få kjøpt de?