onsdag 1. januar 2014

GODT NYTT ÅR!!


Tror jammen at MITT nyttårsforsett må bli å ta opp bloggingen igjen... :D

Tror jeg begynner med å vise dere "Bestemor-strikkede" klær til to av våre barnebarn!

Posekjolen( designet av Tine Solheim) er strikket i Royal Alpakka i en aldeles nydelig pudderrosa farge! I romjula har jeg strikket leggvarmere til denne også :)

Genseren er strikket i Sandnes Alfa. Det var litt en overgang å gå fra pinner 2,5 til 5, som denne er strikket med!

Med dette bilde ønsker jeg dere et riktig GODT NYTT ÅR!!
og selv om jeg har vært elendig til å blogge i lengre tid, håper jeg at dere kikker innom meg i ny og ne ;)

Har dere lyst kan dere ta turen innom "Bestemors Hus" også ( har lagt inn link til venstre på bloggen), siden som ble laget i forkant av at vi skulle ha "bod" ved sommerens bygdadager, er dere hjertelig velkommen! :)

Klem fra Lis

 

2 kommentarer:

Liv Aagot's Quilt Blog sa...

Så fine barnebarn med nydelige strikkaklær! Kjolen var utrolig søt! Godt nytt år med både garn og stoff ønskes deg!

Oddbjørg sa...

Flotte barn og fine strikkeplagg!
Ønsker deg et godt og kreativt nytt år!